«جوکر ۲» در آستانه پخش از شبکه نمایش خانگی خبرنگاران مشهدی در روز زیارتی امام‌رضا(ع) نایب‌الزیاره شهدای خبرنگار غزه می‌شوند رویداد «خلاق و نوآور» برگزیدگان خود را شناخت + اسامی بازگشت نجم‌الدین شریعتی با فصل جدید «حسینیه معلی» اعلام روز‌های تعطیلی اجرای نمایش‌های روی صحنه مشهد در خرداد ۱۴۰۳ برگزاری مراسم خاکسپاری «عزیز شبانی» دوبله سریال جنایی «ژن جنایت» برای تلویزیون پخش جهانی «گربه ماهی» آغاز شد ادامه تحقیقات جنایی پلیس درباره مرگ «متیو پری» بازیگر سریال فرندز مستند زندگی «کتایون امیرابراهیمی» در مسیر تولید «لباس عروسی» با بازی رابعه اسکویی در مسیر تولید اهداف و رویکرد‌های چهاردهمین جشنواره بین‌المللی کتاب سال رضوی تبیین شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) «در سایه سرو» واجد شرایط اسکار شد مرتضی اردستانی، بازیگر سینما و تلویزیون درگذشت + علت فوت «روایت ناتمام سیما» با بازی آزاده صمدی در راه سینما شهامت استفاده از ابزار نمایش در حرم رضوی «روایت اول» مدیریت منسجم می‌خواهد روزگاری که نجیب مایل هروی به مشهد آمد
سرخط خبرها

تماشای فیلم‌های جدید آخر هفته را از دست ندهید | پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مرداد ۱۴۰۰

  • کد خبر: ۷۷۳۶۱
  • ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
تماشای فیلم‌های جدید آخر هفته را از دست ندهید | پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
شبکه‌های تلویزیون پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مرداد فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را روی آنتن می‌برند که در میان آن‌ها «خداحافظ استلا»، «پرواز جی ال»، «صدای سکوت»، «درهم شکسته» و «اتاقک ۲۷» از آثار جدید سینمای دنیا هستند.

به گزارش شهرآرانیوز - شبکه‌های تلویزیون پنجشنبه و جمعه ۲۱ و ۲۲ مرداد فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی مختلفی را روی آنتن می‌برند که در میان آن‌ها «خداحافظ استلا»، «پرواز جی ال»، «صدای سکوت»، «درهم شکسته» و «اتاقک ۲۷» از آثار جدید سینمای دنیا هستند. «خداحافظ استلا» به کارگردانی «آلیس وینوکور»، ساعت ۱:۴۰ دقیقه بامداد جمعه ۲۲ مرداد از شبکه دو پخش می‌شود. این فیلم درباره سارا زنی جوان و مادر دختر بچه‌ای ۷ ساله است که پس از سال‌ها توانسته جایی در یک تیم پرواز پیدا کند و به همین دلیل مجبور است تمریناتی سخت و طاقت‌فرسا را آغاز کند.

 

همین موضوع باعث می‌شود که دو هفته کامل از دخترش دور بماند و رابطه او و دخترش دچار چالش شود. فیلم سینمایی علمی تخیلی «پرواز جی ال» به کارگردانی «شلیندر ویاس» دیگر فیلم جدید آخر هفته است که ساعت ۱۴:۳۰ جمعه روی آنتن شبکه سه می‌رود. این فیلم هندی روایتگر ماجرای پرونده محرمانه سقوط یک هواپیماست که در آن افراد مهمی حضور داشته‌اند. فیلم سینمایی «درهم شکسته» ساخته «برد اندرسون» محصول سال ۲۰۱۹ نیز ساعت ۲۳ جمعه این هفته از شبکه نمایش پخش می‌شود. این فیلم در ژانر تریلر روان‌شناختی و درباره زن و شوهری است که دست دخترشان می‌شکند و در بیمارستان دچار ماجرا‌هایی می‌شوند.

 

دیگر فیلم سینمایی جدید تلویزیون «صدای سکوت» به کارگردانی مایکل تیبورسکی است که ساعت ۱۳:۳۰‌جمعه از شبکه پنج پخش می‌شود. در این فیلم که محصول سال ۲۰۱۹ کشور آمریکاست بازیگرانی، چون پیتر سارسگارد، رشیدا جونز، تونی ریوولوری، آستین پندلتن، بروس آلتمن و الکس به ایفای نقش پرداخته‌اند. فیلم سینمایی جدید «اتاقک ۲۷» ساخته آرنولد سلیگناک نیز پنجشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۸ از شبکه امید پخش خواهد شد. این فیلم داستان زندگی کودکی است که با پدر خود در باکس‌های مخصوص افراد بی‌خانمان زندگی‌ می‌کند.


علاوه بر این فیلم‌های جدید، تلویزیون پخش فیلم‌های ایرانی و پرطرف‌دار را نیز در فهرست برنامه‌های خود قرار داده است. براساس اعلام روابط عمومی سیما، فیلم سینمایی «پرواز در شب» به کارگردانی «رسول ملاقلی‌پور»، جمعه ساعت ۱۶ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. فیلمی در ژانر دفاع مقدس که از حضور زنده‌یاد فرج‌ا... سلحشور، علی یعقوب‌زاده، جعفر دهقان و مصطفی لاجوردی بهره گرفته است.

 

شبکه دو ساعت یک بامداد شنبه ۲۳ تیر فیلم سینمایی «شکارچی شنبه» ساخته پرویز شیخ‌طادی را روانه آنتن می‌کند. در این اثر علی نصیریان، امیریل ارجمند و مهدی فقیه ایفای نقش کرده‌اند. فیلم سینمایی «دیده‌بان» از فیلم‌های به یادماندنی «ابراهیم حاتمی‌کیا»، نیز پنجشنبه ۲۱ مرداد ساعت ۱۰ از شبکه سه سیما پخش می‌شود. شبکه چهار در فهرست برنامه‌های خود پخش فیلم سینمایی «ایستگاه متروک» به کارگردانی «علیرضا رئیسیان» و با بازی لیلا حاتمی، نظام منوچهری، مهران رجبی و محمود پاک‌نیت را درنظر گرفته است. این اثر جمعه ۲۲‌مرداد ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه چهار پخش می‌شود.


«گاو» اثر ماندگار «داریوش مهرجویی» هم ساعت ۲۱‌پنجشنبه این هفته از شبکه نمایش پخش می‌شود. این شبکه پخش فیلم سینمایی «به کبودی یاس» به کارگردانی «جواد اردکانی»، سینماگر مشهدی را هم در نظر گرفته است این فیلم که درباره شهید برونسی است ساعت ۱۳‌روز جمعه روی آنتن می‌رود. «شب» ساخته «رسول صدرعاملی» هم ساعت ۲۱‌جمعه ۲۲ مرداد روی آنتن شبکه نمایش خواهد رفت.

 

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->